Հրավիրում ենք Ձեզ մասնակցելու Երիտասարդ հայ արվեստաբանների գիտական 16-րդ նստաշրջանին, որի բացումը և լիագումար նիստերը տեղի կունենան 2023 թվականի դեկտեմբերի 8-ին` ՀՀ ԳԱԱ Նախագահության նիստերի դահլիճում (Երևան 0019, Մարշալ Բաղրամյան պողոտա 24, 2-րդ հարկ), իսկ նիստերը` դեկտեմբերի 11-ին` ՀՀ ԳԱԱ Պատմության ինստիտուտի նիստերի դահլիճում (Երևան 0019, Մարշալ Բաղրամյան պողոտա 24/IV, 1-ին հարկ):
Նստաշրջանի աշխատանքներին կարելի է հետևել նաև հեռավար ձևաչափով, հետևյալ հղումով` https://meet.asnet.am/b/n2w-3ty-r9d
Նստաշրջանը նվիրվում է ՀՀ ԳԱԱ հիմնադրման 80-ամյա հոբելյանին:
ՆՍՏԱՇՐՋԱՆԻ ԲԱՑՈՒՄԸ ԵՎ ԼԻԱԳՈՒՄԱՐ ՆԻՍՏԸ
8 դեկտեմբերի, ուրբաթ (11.00-13.30)
ՀՀ ԳԱԱ Նախագահության նիստերի դահլիճ
Բացման խոսք՝
պրոֆեսոր Աննա ԱՍԱՏՐՅԱՆ
ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտի տնօրեն
Ողջույնի խոսք՝
Ակադեմիկոս Յուրի ՍՈՒՎԱՐՅԱՆ
ՀՀ ԳԱԱ հայագիտության և հասարակական գիտությունների բաժանմունքի ակադեմիկոս-քարտուղար
Դանիել ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ
Սիրանուշ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
ՀՀ ԳԱԱ Երիտասարդ գիտնականների խորհրդի նախագահ
«ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՀԱՅ ԱՐՎԵՍՏԱԲԱՆՆԵՐԻ ԳԻՏԱԿԱՆ ՆՍՏԱՇՐՋԱՆԻ ՆՅՈՒԹԵՐ» գիտական պարբերականի շնորհանդեսը
Զեկուցումներ
1.Մարգարիտա ՔԱՄԱԼՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Գրիգոր Շլդյան. կյանքը և ստեղծագործությունը
2.Մարտին ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ (արվ. թեկն., դոցենտ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Կրթական համակարգը Ֆրանսիայի արվեստի բուհերում (համեմատություն Հայաստանի արվեստի բուհերի հետ)
3.Լիլիթ ԱՐՏԵՄՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Միխայիլ Կոկժաևի ստեղծագործական դիմանկարը
4.Դավիթ ՆԱՀԱՏԱԿՅԱՆ (ճարտ. թեկն., ՃՇՀԱՀ) – Նոր դիտարկումներ Անիի միջնաբերդի կենտրոնագմբեթ վեցախորան եկեղեցու ճարտարապետության շուրջ
5.Գայանե ՊՈՂՈՍՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Վանի թագավորության ծիսակարգերի գեղարվեստական մեկնությունը կնիքների դրոշմվածքում
6.Հրաչ ՊԵՏՐՈՍՅԱՆ (ԵԹԿՊԻ) – Հայկական կրկեսային կոլեկտիվի հիմնադրումը
7.Նարե ՆԱԴԱՐՅԱՆ (արվ. թեկն., ՃՇՀԱՀ) – Հայ կոմպոզիտորների կերպարը մոնումենտալ քանդակագործության մեջ
8.Շողակաթ ԴԵՎՐԻԿՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Գրիգոր Լուսավորչի պատկերը ռումինահայ սրբանկարներում
ԵՐԵԿՈՅԱՆ ՆԻՍՏ
8 դեկտեմբերի, ուրբաթ (14.00-16.30)
Նիստի համանախագահներ՝ Մերի Կիրակոսյան, Մարտին Հարությունյան
1.Մերի ԿԻՐԱԿՈՍՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Փանոս Թերլեմեզյանի արվեստը Պոլսի «Շանթ» հանդեսի էջերում
2.Տիգրան ԴԱՎԹՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Երաժշտական գործիքների հիշատակությունները Գրիգոր Նարեկացու բանաստեղծական արվեստում
3.Մանե ՄԿՐՏՉՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Մերկ մարմնի ընկալումն անտիկ արվեստում
4.Տաթևիկ ՇԱԽԿՈՒԼՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Հարգանքի տուրք «քաղաքավարությանը». Komitas-ից Comitas
5.Հռիփսիմե ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ (արվ. թեկն., ԵՊՀ) – Շարժանկարի ազդեցությունը Վալենտին Պոդպոմոգովի գեղանկարչության վրա
6.Անուշ ԱՍԼԻԲԵԿՅԱՆ (արվ. թեկն., դոցենտ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ, ԵԹԿՊԻ) – Դրամատուրգիական խոսքի պոետիկան ու բեմավիճակների առօրեականությունը Ստեֆան Բրոնշվեյգի «Ուրախության օրեր» բեմադրության մեջ
7.Հայկուշ ՍԱՀԱԿՅԱՆ (ՀԱՊ) – Գերմանիան և հայ արվեստագետները
8.Ռուզան ԱՆԱՆՅԱՆ (ՀՊՄՀ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Ռաֆայել Շիշմանյանի կերպարը հայ կերպարվեստում
9.Անի ՀԱԿՈԲՅԱՆ (արվ. թեկն., ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Մի ավանդական օրորի երկու նորահայտ տարբերակ
ՆԻՍՏ 1
11 դեկտեմբերի, երկուշաբթի (11.00-13.00)
Նիստի համանախագահներ՝ Լիլիթ Արտեմյան, Դավիթ Նահատակյան
1.Вероника ЖУРАВЛЕВА (кандидат искусствоведения) – Картина мира в творчестве Сергея Параджанова: опыт эмпирического исследования
2.Анна САПОЖНИКОВА (магистр изящных искусств, Россия-Израиль) – Новое поколение российских видеохудожников: наследники мировой и отечественной арт сцены
3.Ռուբեն ԱՆՏՈՆՅԱՆ (ԵՊԿ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Շրջակա միջավայրն ու հնչյունները Հարություն Դելլալյանի «Topophono» կոնցերտում
4.Անի ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ (Ph.D, Նանկինի համալսարան, Չինաստան) – Հովսեփ Փուշմանի նատյուրմորտների խորհրդաբանությունը և պատկերագրական լեզուն
5.Լիլիթ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ (արվ. թեկն., Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ) – Կոմիտասի անձնական գրադարանում հայտնաբերված արխիվային նյութերը
6.Հայրապետ ՀԱԿՈԲՅԱՆ (ԵԹԿՊԻ) – Տիկնիկային ներկայացումների բեմադրական առանձնահատկությունները
7.Լիլիթ ՀԱԿՈԲՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Վոկալ ժանրը Նիկոլ Գալանդերյանի ստեղծագործության մեջ
8.Անի ՄՈՒՇԵՂՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Մ. Աբեղյանի անվան գրականության ինստիտուտ) – Հակոբոս Այվազյանի «Ձայնագրութիւն» խորագրով անտիպ ձեռնարկը
ՆԻՍՏ 2
11 դեկտեմբերի, երկուշաբթի (13.15-15.15)
Նիստի համանախագահներ՝ Գայանե Պողոսյան, Գոռ Սալնազարյան
1.Հրանտ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ (ճարտ. թեկն., ՀՀ ԿԳՄՍՆ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Արթիկի Մարինե կամ Ս․ Աստվածածին եկեղեցու վերակազմությունն ու վերականգնման խնդիրները
2.Ռուզաննա ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – ՀՀ մարզերի կինոթատրոնների այժմյան խնդիրները և դրանց լուծման ուղիները
3.Էդուարդ ՆԵՐՍԻՍՅԱՆ (ՀՀ ԿԳՄՍՆ, ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Մակար Եկմալյանը «Տարազի» էջերում (1910 թվական)
4.Ռուզաննա ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ (ԵԹԿՊԻ, ՀԹԳՄ) – Հրաչյա Ղափլանյանի ռեժիսուրան (համառոտ ակնարկ)
5.Օֆելյա ԱԶԻԶՅԱՆ (ՀԳՊԱ) – Սյունիք-Արցախյան տարազի պատկերումը XX դարի հայ արվեստում
6.Կարինե ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Արամ Քոչարյանը՝ Ալթայի ժողովրդական երաժշտության ուսումնասիրող (Ա.Քոչարյանի ծննդյան 120-ամյակի առթիվ)
7.Տիգրան ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ (Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հին ձեռագրերի ինստիտուտ. Մատենադարան) – Նոր դիտարկումներ Հայաստանի երկհարկ գմբեթավոր կառույցների ճարտարապետական առանձնահատկությունների շուրջ
8.Լիլիթ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Ուշ միջնադարյան պատկերաքանդակը․պատկերագրական առանձնահատկությունները, գլխավոր կենտրոնները
ՆԻՍՏ 3
11 դեկտեմբերի, երկուշաբթի (15.30-17.30)
Նիստի համանախագահներ՝ Մարգարիտա Քամալյան, Արեգ Հասրաթյան
1.Գոռ ՍԱԼՆԱԶԱՐՅԱՆ (արվ. թեկն.) – Բեգլար Ամիրջանի կատարողական գործունեության իրկուտսկյան էջը
2.Իրինա ՇԱԽՆԱԶԱՐՅԱՆ (ՀԳՊԱ) – Արվեստի խնդիրը 1920-ականների մշակութային հեղափոխության ուղեծրում
3.Լինդա ՍԱՐԳՍՅԱՆ (ԵՊԿ) – Մի երգի պատմություն (նվիրվում է Ռ.Մելիքյանի ծննդյան 140-ամյակին)
4.Գագիկ ԱՎԵՏԻՍՅԱՆ (Հայաստանի եվրոպական համալսարան) – Հայ-Ռուսական մշակութային հարաբերությունների պատմությունից (Բոգդան Սալթանով)
5.Գոհար ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ (ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ) – Տիգրան Մանսուրյանի «Հինգ բագատելը»
6.Նարե ՍԱՀԱԿՅԱՆ (ՀԳՊԱ) – Կանտականության ուշխորհրդային հմայքը. Վիլհելմ Մաթևոսյանի արվեստաբանությունը
7.Գոհար ՆՈՒՐԲԵԿՅԱՆ (ՃՇՀԱՀ) – Տեղ գյուղի Մելիքական ապարանքի ճարտարապետական վերլուծությունը և առաջարկվող վերականգնման տարբերակը
8.Կարապետ ԱՎԵՍՅԱՆ (Լիբանանի ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի դիրիժոր, Լիբանան) – Լիբանանահայ կոմպոզիտոր Պողոս Ջելալյանի մանկավարժական մեթոդի առանձնահատկությունները
9.Ալեսսիա ԲՈՍՔԻՍ (Ուդինեի համալսարան, Իտալիա) – Հայաստանը և նրա գեղարվեստական ժառանգությունը Ջովաննի Ֆրանչեսկո Կարերի Ջեմելլիի աչքերով
ՆՍՏԱՇՐՋԱՆԻ ՓԱԿՈՒՄ՝
Արդյունքների ամփոփում
Եզրափակիչ խոսք՝
Աննա ԱՍԱՏՐՅԱՆ
|